sobota, 11 czerwca 2016

Kokosowy mugcake z masłem orzechowym low carb

Gdy nie ma czasu, a najdzie nas ochota na coś słodkiego, zamiast sięgać po mega kaloryczne i raczej niezdrowe ciasta, można zrobić szybkie ciasto z mikrofali, zwane mugcake! Tutaj w wersji low carb :)
Składniki:
-15g mąki kokosowej (niskowęglowodanowej)
-20g odżywki białkowej (lub innej mąki np orkiszowej, owsianej itp.)
-2 jajka
-pół łyżeczki proszku do pieczenia
Dodatki:
-masło orzechowe
-płatki migdałowe
-wiórki kokosowe
Wykonanie:
Białka ubić i wymieszać delikatnie z pozostałymi składnikami. Powstałą masę przełożyć do miseczki, posypać ulubionymi dodatkami i piec w mikrofali 3-4 minuty. Gotowe! 
Porcja bez dodatków (z użyciem odżywki białkowej) zawiera około:
242 kcal, 12g tłuszczu, 26g białka, 4g węglowodanów

2 komentarze:

  1. hejj mam straszną ochotę na to ale niestety nie mam jajek ;/ uda mi się to jeśli ich nie dodam?

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba raczej nie bardzo :/ nie próbowałam nigdy

    OdpowiedzUsuń